flickor


kafferast

 
Ja, har inte så mycket att säga. En bild av mig. Typ så.

Oliver Jeffers

Ord behövs egentligen inte, men jag kan inte låta bli att uttrycka min kärlek för bilder som de här.
Oliver Jeffers är bäst. Att han lyckas få fram så starka karaktärer med en enkel men ändå personlig stil är fantastiskt.
Kärlek till honom.

ritaritarita


En början.

 
En bild. Den är inte så färskproducerad, men jag har en del halvfärdiga/färdiga illustrationer som jag tänkte lägga upp till en början. Jag har en dålig vana att inte göra klart det jag tecknar, så en del är så att säga kladd. Jag har dock ett litet hopp om att bättra mig på den punkten nu när jag faktiskt har tänkt dela med mig av det jag gör.
Så sist men inte minst vill jag välkomna er till min lilla värld av färg och form.
 

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.


RSS 2.0