Jag önskar jag var bättre på att utnyttja tiden

Jag vet inte om det är brist på tid, eller brist på diciplin som gör att det jag borde göra blir lidande. "Borde" är kanske fel ord. Att ge uttryck för min kreativitet är ju bland det bästa jag vet. Jag kan skylla på att studierna upptar min tid, men då skulle jag ljuga. Tid finns alltid. Så vad gör jag då? Grubblar. Lurar mig själv med att studera fast jag nog är mer aktiv på facebook än i word.
 
Tidningen läser jag i alla fall. Dagligen. Igår blev jag alldeles varm i hjärtat över att se DN:s kultur bilaga med Shaun Tan och hans illustrationer. Han är så skicklig att jag inte vet vad. Så innan jag har tagit mig samman och faktiskt börjar lägga upp de senaste lektionernas klotter, får ni njuta av bildmagi.
 
Så. Himla. Bra.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

När fyllet du år???

Svar: Är det du Hannah som undrar när jag fyller år?Om inte känns det lite misstänkt haha. Jag fyler år 9 juli...långt kvar!
illustration.webblogg.se

2012-10-04 @ 22:21:59
Postat av: Vilda

www.tillfabriken.se

liknar Shaun Tans illustrationer lite...


Svar: Jag har varit inne på den sidan tidigare. Fint.
illustration.webblogg.se

2012-10-05 @ 09:38:52
Postat av: hannah

hahahah....
YOU GOT ME!
Har jag frågat tidigare????

Svar: hehehe...kände igen dig på alla frågetecken :)Nej det har du inte, när fyller du år förresten? Mitt brev borde komma idag!
illustration.webblogg.se

2012-10-06 @ 10:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0