Katter i kläder


Dualism

Det har blivit ganska mycket oengagerat ritande på sistone, men jag antar att det är bättre än att inte rita alls.
Februari månad är för övrigt en ganska meningslös månad och hela min kropp längtar efter något annat nu, långt bort från snö, obehagliga minnen och vardag.
Kanske är det egentligen mig själv jag vill fly ifrån?
 

Hundar


Tågresa

Det finns så mycket jag vill rita, jag önskar bara att vägen mellan tanke och penna var kortare, eller att jag inte var så kritisk. Hur som helst. Om några timmar sitter jag på ett tåg söderut vilket ju är ett perfekt tillfälle att rita på. 
 

Sammanflätade


En fredag

 Det är fredag och jag är sliten efter en vecka med för mycket av det tråkiga och för lite av det jag gillar.
 Som att rita. Lite katter har jag hunnit med att rita trots allt. Annars är de här månaderna fram till april
 ganska  oinspirerande. Jag är trött på snö, kyla och att alla dagar smälter samman till en klump.

En bild ur blocket


RSS 2.0