Grå måndag i Stockholm

 
 
 
 


Helgen har ägnats åt att skratta åt minnen, torka tårar och låta oläkta sår få plåstras om. Jag har tvingats inse att mina ungerska anknytningar har knytits upp, en efter en och kvar finns bara en tom lägenhet utan värme. 
Det har varit tungt, men samtidigt väldigt fint. Jag har tillbringat tid ensam vid ankdammen, studerat gamla gubbar som roat sig med att mata ankor,jag har strosat runt på konstmuseum och tagit tillflykt till Murakamis världar när den riktiga har gjort mig besviken. 
 
Nu är jag hemma, tankarna är fortfarande långt borta någonstans och jag har svårt att tänka längre än ett steg åt gången, men så får det vara. "Tiden läker alla sår" var det någon som sa, så jag väljer att tro på de orden.

Kommentarer
Postat av: sadie

hej.
Jag älskar verkligen dina bilder dom är verkligen super fina... ahhh det va allt jag ville säga xxx
ps massa mer bilder tack

Svar: åh tacktacktack!!!Din önskan är min lag: Här kommer lite fler coola katter.
illustration.webblogg.se

2012-11-24 @ 22:51:41
Postat av: Kusin-Vitamin Helena

Asså ÅH vad du är duktig!! Andra bilden är så jäkla skön också. Ser verkligen ut som ett krävande barn, haha:)

Svar: åh tack fina kusin!
illustration.webblogg.se

2012-12-17 @ 19:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0