mjao


Kommentarer
Postat av: Hannah nr.2

jag är verkligen imponerad av hur du har tålamod att färglägga många av dina verk. (och bör tilläggas:snyggt!)

jag samlar på mig ett tusen dussin färgpennor i olika storlekar, nyanser, toner men lyckas så sällan använda dom.

(just för oftast, precis som du skrev i ett tidigare inlägg, blir färgerna bara fel och liksom förstör bilden. om möjligt ännu mer.)


Svar: Ja jag får verkligen grov ångest av att välja färger, borde verkligen gå en kurs om just det ämnet eftersom det går att variera/kombinera i all oändlighet!Man måste helt enkelt börja och stå ut med att det till en början ser asfult ut.
kram fina du.
illustration.webblogg.se

2012-11-22 @ 18:58:59
Postat av: Johanna Larsson

Varför är du så jävla duktig?

Svar: varför är du så söt? <3
illustration.webblogg.se

2012-11-23 @ 17:22:52
URL: http://thatnail.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0