...

Det här med kreativitet är svårt eftersom det går i vågor. Ibland har jag så mycket idéer som jag vill föreviga med papper och penna, att huvudet nästan går i bitar. Andra gånger kan jag sitta och stirra på det tomma pappret i flera veckor, utan att rita så mycket som ett streck. Kreativitet är ojämt och ömtåligt. Precis som humöret. 
Jag vill inte åka berg-och dalbana genom hela livet och inte heller vandra längs en plan strecka, men ett mer stabilt flöde där allting inte är svart eller vitt hela tiden vore skönt.
Nej, jag är inte bipolär, bara extremt ojämn.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kaskelotten oskar

Det du skriver är så sant och så förståligt!
Man kan iblad bara inte krysta ut saker likt en maskin....
Men hur det än må vara, du har varit saknad här och jag är glad att du skrivit (OCH RITAT!!!!) igen!
Massa julkramar!

Svar: alltså var får du dina komentar-namn ifrån?!haha, söt är du i alla fall!
illustration.webblogg.se

2012-12-14 @ 08:24:25
Postat av: Beata

Shit vad fint du illustrerar!

2012-12-14 @ 09:16:00
URL: http://ringbeata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0