Mina bästa ritredskap

 
Någon undrade vad jag använder mig utav när jag ritar/målar/klottrar, så jag passade på att ta fotografera mina redskap medan det fortfarande var ljust(?) ute. Jag vill bara tillägga att jag inte är någon expert när det kommer till tekniker och färgsättning. Jag målar och blandar lite hur som helst och det fungerar ganska bra, men det är definitivt något jag vill lära mig mer om. Om ni har några frågor besvarar jag dem gärna.
 
Fine liner 0,05 och 0,1 tunna svarta tuschpennor som jag inte kan leva utan
 
Akvarellfärger och mjuka penslar som kan suga upp vattnet. 
Stabilo vattenbaserade tuschpennor 0,4 använder jag också flitigt.
 
Färgpennor som jag nog har kvar sen lågstadiet. Jag gillar att använda dessa i kombination med tusch.
 
Givetvis använder jag även vanliga blyertspennor och sudd, men det gör väl alla vare sig man ritar eller inte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0