Hanna


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej på dig. Jag måste bara säga en sak: Du skapar sådana otroliga ting.
Jag beundrar ditt sätt att teckna, och alla dina verk är så UNDERBARA!!
Gått igenom hela ditt arkiv och blir stumm för varje inlägg jag ser, du har verkligen en sådan fin talang. Man blir så inspirerad av dig samtidigt som man sprängs av avundsjuka!! DET ÄR SÅ MAGNIFIKT, MAKALÖST, FANTASTISKT OCH SPRÄNGFYLLT MED FINA ORD!

Svar: åhåhåh, du kan inte ana hur glad jag blir!Tack så hemskt mycket, din kommentar gjorde min dag.
illustration.webblogg.se

2013-05-03 @ 21:27:30
Postat av: fanny darling

du är ju helt fenomenal på att teckna! alltså WHOA. så originellt och vackert. blir glad av att se dina teckningar (hittade just hit men, hehe). <3

2013-05-05 @ 19:11:30
URL: http://fannydarling.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0