Låst

Det har blivit mycket ritande av flickor den senaste tiden, men det får vara så nu. Ovarierat. (Är det ens ett ord?)
Hur som helst så har jag lov från vux, så jag kan ju inte skylla min bristande kreativitet på studier.
 
Tänk om jag kunde vara en såndär människa som skriver böcker eller målar ambitiösa tavlar eller stratar upp föreningar, en såndär människa som inte behöver pressas från olika håll för att få saker gjorda.
Jag antar att jag är för pessimistisk och för tillfreds med att läsa andras böcker.
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv: men åh, tack!

du är så otroligt duktig! avis.

2013-05-31 @ 11:54:12
URL: http://mikaelaela.blogg.se
Postat av: Mathilda

I don't mind att du ritar ovarierade flickor, det är så vackert oavsett.

2013-05-31 @ 20:20:02
Postat av: Fanny

Kan inte annat än hålla med Mathilda!

2013-06-12 @ 19:19:24
URL: http://fannydarling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0