Utan titel

Jag och min psykolog pratade om perfektionism.
Den senaste veckan har perfektionismen varit oerhört påtaglig i allt jag kommit mig för. Allting måste bli perfekt.
I London hade jag planerat exakt vad vi skulle göra. 
Jag kan inte skriva en analys i psykologi, eftersom jag fastnar vid valen av ord. 
Jag har skrivit x antal brev, men kastat samtliga på grund av en fel formulering eller felstavning.
Jag har ritat, men ingenting blir någonsin färdigt.
 
En mur av krav som jag själv har skapat står i min väg och jag vet inte hur jag ska ta mig förbi den.

Kommentarer
Postat av: ellen

du, du är grym ok? det kan hända att allt kan kännas skit just nu (och jag vet hur det känns) men jag lovar. det kommer bli bättre, även fast det inte känns så nu så blir det alltid det. okej? och även fast folk tycker att de gör fel ibland eller tycker att de ritar på fel sätt. oavsett vad, så kommer det alltid finnas folk som tycker att du gör alla de rätta valen och gör allt precis rätt och säger och skriver och ser ut på precis rätt sätt. jag lovar. och jag finns här okej? ta hand om dig.

Svar: <3
illustration.webblogg.se

2013-05-26 @ 00:31:34
URL: http://ellenerikssonn.blogg.se
Postat av: The Agnes

omg vet du om hur amazing du är?! Trillade in här för att ellen knuffade hit mig och ojojoj...

2013-05-26 @ 18:21:46
URL: http://kalashund.blogspot.se
Postat av: millie

hoppas allt blir bättre, för det blir det alltid! vill bara säga att du är fantastiskt duktig och jag önskar så himla mycket att jag kunde rita som dig. dina bilder är helt underbara och åh du är så duktig! kram på dig!

Svar: tack så mycket.Jag jobbar på den psykiska biten, så förhoppningsvis blir det bättre även om det nu känns avlägset.
illustration.webblogg.se

2013-05-31 @ 17:51:19
URL: http://millies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0